Vihreän Langan logoVihreän Langan logo

Tämän sivuston päivittäminen on lopetettu 20.12.2019

fibsry.fi

Oppaan kansi.
”4 P's for 3 P's”. Opas neuvoo, miten tuotteet, hinnat, paikka ja promootio hyödyttävät ihmisiä, tuottoja ja planeettaa. fibsry.fi

”4 P's for 3 P's”. Opas neuvoo, miten tuotteet, hinnat, paikka ja promootio hyödyttävät ihmisiä, tuottoja ja planeettaa.

Näin lopetetaan viherpesu

27.5.2009 15.11

Lasse Leipola

Tuore Opas neuvoo yrityksiä ekomarkkinoinnissa.

Kansainvälisen CSR Europe -järjestön viime vuonna julkaisema opas on nyt käännetty suomeksi ja se on saatavilla ilmaiseksi Finnish Business & Societyn sivuilta.

Opas neuvoo yrityksiä välttämään tyhjiä lupauksia. Oppaassa esimerkiksi muistutetaan, että mainoksissa ei pidä sanoa, että tuote on ”nyt entistäkin ympäristöystävällisempi”, jos väitettä ei perustella sen tarkemmin. 

Oppaan loppuun on koottu muistilistoja yrityksille, jotka haluavat varmistaa toimintansa ja markkinointinsa kestävyyden.

”Käytännönläheisestä oppaasta on hyötyä erityisesti niille yrityksille, joilla ei ole aikaa perehtyä kattaviin vastuullisen liiketoiminnan ja markkinoinnin teoriakirjoihin tai resursseja palkata markkinoinnin ammattilaisia tuotekehityksensä tueksi”, sanotaan Finnish Business & Societyn tiedotteessa.

viherpesu 




Viite