Vihreän Langan logoVihreän Langan logo

Tämän sivuston päivittäminen on lopetettu 20.12.2019

Emilia Pippola

Helsinki Day Spa.
Avoinna kaikille. Helsinki Day Span asiakkaista noin 15 prosenttia on miehiä.Emilia Pippola

Avoinna kaikille. Helsinki Day Span asiakkaista noin 15 prosenttia on miehiä.

Yrittäjät innostuivat homoystävällisestä matkailusta

20.1.2010 12.56

Lasse Leipola

Jo 32 helsinkiläisyritystä on lähtenyt mukaan hankkeeseen, jolla edistetään Helsingin kuvaa homoystävällisenä matkailukohteena.

”Gay Friendly -verkosto ja GayComfort-merkki ovat tärkeitä viestintäkeinoja monille muista kulttuureista tuleville matkailijoille. Useissa maissa suhtautuminen ei välttämättä ole niin avointa kuin Pohjoismaissa”,  markkinointisuunnittelija Hanna Porvari sanoo tiedotteessa.

Verkostossa olevat yritykset voivat käyttää GayComfort-merkkiä osallistuttuaan Out Now -konsulttiyhtiön kanssa järjestettyyn koulutukseen.

Helsinki Day Spa liittyi verkostoon viime syksynä. Yrityksessä uskottiin, että Gay Friendly -sivustolla on paljon kävijöitä myös heidän kohderyhmästään.

”Täällä on tietysti hirveän vaikea seurata, mitä vaikutuksia sillä on, kun emme kysy ihmisiltä, miten he meille päätyvät”, kertoo Meeri Ferrer Helsinki Day Spasta.

seksuaalivähemmistöt  matkailu 




Viite