Vihreän Langan logoVihreän Langan logo

Tämän sivuston päivittäminen on lopetettu 20.12.2019


11.7.2011

<p>Mainoksissa on heinäkuun 20. päivän jälkeen ilmoitettava kodinkoneiden energiatehokkuusluokka. Aiemmin on riittänyt, että energiamerkinnän piiriin kuuluvista tuotteista kerrotaan löyhemmin hinta- ja energiatiedot.</p>

22.3.2011

<p>”Tämän voi siis ajatella kritiikiksi suvaitsevaisiksi ja liberaaleiksi miellettyjä medioita kohtaan”, imagotutkija Erkki Karvonen sanoo Iltalehden haastattelussa.</p>

15.12.2010

<p>Vihreiden kohutun kampanjailmeen takana oleva mainostoimisto N2 perustaa sosiaalisen median osaamiskeskuksen, jota ryhtyy vetämään Suomen MySpacea ennen luotsannut Riku Vassinen.</p>

26.11.2010

<p>Jari Nupponen ja Noora Ylönen palkitaan tänään perjantaina Luonto-Liiton vastamainoskilpailussa vuoden parhaasta parodiasta. Voittajien työ irvailee McDonald'sin viherpesua.</p>

7.10.2010

<p>Keskustan puoluehallituksen työvaliokunta esittää, että puolue valitsee markkinoitiviestinnän yhteistyökumppanikseen mainostoimisto Skandaalin.</p>

19.8.2010

<p>Hallitus haluaa entistä tarkempaan syyniin tuotteiden ekologisen suunnittelun ja energiamerkinnät. Uusi lakiesitys toisi energiatehokkuusmerkinnät näkyviin tuotteiden mainonnassa. </p>

28.4.2010

<p>Tuoreen selvityksen perusteella vihreiden päätös vaihtaa mainostoimistoa kannatti. Vihreiden vaalikampanjaa suunnittelee N2, joka on nousevien toimistojen kärjessä.</p>

6.4.2010

<p>Fordin Fusion-hybridiä mainostava video on voittanut ekoautojen sarjan Automotive Advertising Awards -kilpailussa.</p>

25.3.2009

<p> Kuntavaalien Rohkeutta on... -kampanja sai kunniamaininnan mainosalan Grand One -kilpailussa viime viikolla. </p>


Viite